Siuntimas ir pristatymas
PREKIŲ PRISTATYMAS IR ATSIĖMIMAS
1. Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš toliau nurodytų Prekių pristatymo būdų, atsižvelgdamas į tai, kokias prekes Pirkėjas užsisakė:
1.1. atsiimti prekes galima pasirinktame padalinyje
1.2. gauti užsakytas Prekes per kurjerių tarnybą Pirkėjo nurodytu adresu.
2. Jeigu Pirkėjas pasirenka Prekes atsiimti padalinyje, Prekes jis privalo atsiimti ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų, skaičiuojamų nuo Elektroninės parduotuvės Pirkėjui el. paštu atsiųsto patvirtinimo, kad Prekių užsakymas jau paruoštas ir pristatytas į Padalinį, gavimo momento.
3. Prekes gali atsiimti tik Pirkėjas arba trečiasis asmuo, kuriam Pirkėjas perdavė užsakymo numerį. Pirkėjas atsiimdamas Prekes Padalinyje privalo pateikti el. paštu gautame užsakymo patvirtinime nurodytą užsakymo numerį. Jeigu užsakytas Prekes atsiims ne pats Pirkėjas, užsakyme jis privalo nurodyti asmens atsiimsiančio Prekes (gavėjo) vardą ir pavardę, toks asmuo atsiimdamas Prekes Padalinyje, privalo pateikti galiojantį asmens dokumentą.
4. Jeigu Pirkėjas pasirenka gauti užsakytas Prekes per kurjerių tarnybą Pirkėjo nurodytu adresu, Prekės Pirkėjui yra pristatomos per 1 (viena) - 3 (tris) darbo dienas nuo pranešimo apie apmokėjimą už Prekes gavimo dienos, išskyrus atvejus, kai Pardavėjas tuo momentu neturi reikiamų Prekių. Prekių pristatymą Pirkėjui kurjerių tarnyba vykdo tik darbo dienomis nuo 8.00 iki 18.00.
5. Pirkėjas įsipareigoja Prekių užsakymo metu nurodytoje Prekių pristatymo vietoje Prekes priimti pats arba tai gali padaryti trečiasis asmuo, kuriam Pirkėjas perdavė užsakymo numerį. Jeigu užsakytas Prekes atsiims ne pats Pirkėjas, užsakyme jis privalo nurodyti asmens atsiimsiančio prekes (gavėjo) vardą ir pavardę, toks asmuo atsiimdamas Prekes, privalo pateikti kurjerių tarnybos atstovui galiojantį asmens dokumentą. Pirkėjas, atskleisdamas užsakymo numerį trečiajam asmeniui, prisiima visą atsakomybę ir neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamam subjektui.
6. Pirkėjas, priimdamas įsigytas Prekes, prieš pasirašydamas Prekių pristatymo dokumentus, privalo apžiūrėti Prekės pakuotės būklę, Prekių kiekį, kokybę ir asortimentą. Jeigu Pirkėjas pastebėjo Prekių trūkumų arba siuntos ir užsakymo neatitikimų, Pirkėjas privalo nepriimti Prekių siuntos ir kartu su kurjeriu užpildyti specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame privalo nurodyti rastus pažeidimus ir informuoti apie juos Administratorių šiose Taisyklėse nurodytu telefono numeriu arba elektroninio pašto adresu. Jeigu Pirkėjas Prekių pristatymo dokumentus patvirtina be pastabų, laikoma, kad Prekės jam pristatytos nepažeistoje Prekių siuntos pakuotėje, Prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka užsakymą bei pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas.
7. Jeigu Prekių pristatymas yra neįmanomas ne dėl Pardavėjo kaltės (pavyzdžiui, Pirkėjas užsakydamas Prekę (-es) nurodė neteisingą adresą, nurodytu adresu Pirkėjas ar gavėjas nerandamas ir pan.), Pirkėjas neatsiima Prekių su kurjerių tarnyba suderintu laiku arba atsisako atsiimti Prekes, Pardavėjas iš anksto neįspėjęs gali nutraukti Prekių pirkimo-pardavimo sutartį. Jei šiame Taisyklių punkte numatytu atveju Pardavėjas nutraukia pirkimo-pardavimo sutartį, Pardavėjas per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų grąžina Pirkėjui už Prekes sumokėtą sumą, išskaičiavęs iš jos Taisyklių 6.2 punkte nurodytus komisinius mokesčius ir Taisyklių 6.9 punkte nurodytą Prekių pristatymo mokestį.
8. Jei Pirkėjo Prekių krepšelyje yra bent viena Prekė, kurios pageidaujamo kiekio Pardavėjas per šiose Taisyklėse nurodytus terminus pristatyti Pirkėjui negali, Administratorius apie tai nedelsdamas informuoja Pirkėją Paskyroje nurodytu elektroninio pašto adresu arba telefono numeriu ir nurodo galimą Prekių pristatymo terminą. Pirkėjui nesutinkant su pasikeitusiu Prekių pristatymo terminu, jis gali atsisakyti užsakymo. Tokiu atveju Pardavėjas per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo užsakymo atsisakymo grąžina Pirkėjui pagal ankstesnį užsakymą sumokėtą sumą, išskaičiavęs iš jos Taisyklių 6.2 punkte nurodytus komisinius mokesčius.
9. Administratorius ir Pardavėjas nėra atsakingi Pirkėjui už Prekių pristatymo vėlavimą dėl Prekes pristatančios kurjerių tarnybos kaltės.
10. Visais atvejais, Pardavėjas ir Administratorius nėra atsakingi Pirkėjui už Prekių pristatymo terminų viršijimą, jeigu Prekės nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
11. Šiame skyriuje numatytais atvejais grąžinamas Pirkėjui sumas Pardavėjas perveda į Pirkėjo atitinkamo užsakymo pateikimo metu nurodytą mokėtojo banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas už užsakymą.